onsdag 27. oktober 2010

Å sånn går nå dagene

I går var det deilig høstvær i Oslo. Dagen i dag står i regnværets tegn. I dag er
en såkalt kjedelig kontor-bli a jour dag. Vibeke har sammen med Sanna startet
med import og salg av skjerf i en deilig ull/ cashmere blanding. (Jeg eier alt et).
I går fikk jeg mitt første foto oppdrag. Ler så jeg gråter. Vibeke har "hyret" meg
som fotograf.

Der lå jeg da på parkeringsplassen med mitt husmor kamera og Vibeke med sine
ruller med skjerf. Godt hun kan bruke en husmor fotograf som meg til noe. Ler
igjen. Og sånn går nå dagene mens jeg tenker og grubler.

Håper på bedre fotovær i morgen og nå som kontor arbeidet er ferdig kan jeg
leke med inspirasjonen igjen.

Enn så lenge,- alex

1 kommentar:

  1. Lekre farger på skjerfa
    Ha en herlig kveld videre

    SvarSlett