lørdag 26. november 2011

Nytt i heimen


Siste nytt til heimen
dårlig med jul enn


et flettet fat fra Afrika
innkjøpt i forrige
uke
yehhh...


Ellers må jeg meddele at det har vært en aktiv uke. Meget aktiv uke. Noe hver kveld. Hyggelige og praktiske ting om hverandre. Ikke mye nytt i eller til heimen for tiden. Nå går det i julegaver. Og der føler jeg rent faktisk at jeg ligger rimlig godt ann.... Ikke dårlig siden vi ikke er i desember ennå. Knapt men.....

Tiden går raskt mot den 24, så stille blir det ikke. Julekortene må bli neste prosjekt. På onsdag så jeg med 12 barn Pulverheksa og Nissen. Veldig bra forestilling.

Om 2 timer venter Rakfisk laget hos gode venner. En av de årlige tradisjonene (som jeg passer på at bli invitert til...). Gleder meg vilt....

Ønsker alle en toppen kveld
Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar