fredag 30. mars 2012

Déjà vu deluxe


Kan aldri helt bestemme meg om det er gode minner
eller dårlige...

Må nok innrømme at gym ikke var
mitt fag.

Likte døball, innebandy, badminton
og når jeg tenker nøye etter var vel det det!


Gymsalen har samme lukter som den gang.

Mere eller mindre samme apparater
samme litt røffe looket.

Påskeferie start i dag. Og ja jeg har vært med barnehagen i gymsalen i dag. Nå faktisk rett gøy! Med CD med musikk og Røris. Bevegelse. Haien kommer. Masse baller som flyr rundt. Prøvde meg på å treffe ballkurven. (Noe med at nå KOMMER jeg til ballen,- ikke bare de gode som har den liksom). Jeg ser helt klart hvem jeg var i denne gruppen når vi har med barna også. Nå prøver jeg bevist å være den positiv. Den som får med alle sammen. Hjelper.


Rolig start på ferien. Disse dagene skal nytes. Hva de bringer får vi se. Biscotti står nå i ovnen. En god start spør du meg. Vi ses underveis i påsken.

Glad påsk
Alex

1 kommentar:

  1. God påske til deg også ;)

    Alltid kos å "stikke innom deg her" -

    SvarSlett