onsdag 22. august 2012

En pute, puter, mange puter



Hallooooo der under teltet....


Ikke en pute, men maaaaange puter har inntatt mitt hjem. Puter både her og der. Telt utenfor. Eneste fristed er vel sengen min. Ellers er hjemmet mitt nå et eneste stort og utvidet showroom for de neste mange dager. Vi er spente på mottagelsen og responsen.

Mat skal lages nå i morgen timene og så kjører vi i gang med brask og bram. Briste eller bære. Arbeids fordelingen i går var klar. Vibeke ute under teltet med data og logistikk. Jeg stresset rundt med litt grener og puter. Stylet er vel mere riktig. Ryddet og fikset.

Nå mener og tror jeg vi har tenkt på alt (sikkert glemt noe), men nå kjører vi i gang...... 

Hjertlig velkommen til alle
butikker og presse

og ellers blir det oppdatering på bloggen
underveis


bon dep
Klem Alex


2 kommentarer: