lørdag 8. september 2012

Først Lillehammer, Gjøvik og Hamar


Her utenfor super flinke Camilla hos

for en fin butikk!


Trendy farge i gaten på Hamar


fine føren hos VintagePiken på Hamar

Dagene flyr avsted og jeg prøver rekke alt. Men det går bare ikke... Ergo treig med blogging. Fraværende er vel kanskje mere korrekt. Og når jeg endelig skal blogge,- ja så svikter jammen meg nettet. 

Vibeke og jeg har vært på veien. Først var vi i Gjøvik hos No3,- for en fantastisk kul og fin butikk!!! Vi har vært på Lillehammer hos Folk og røvere. Fortsatt like imponert. Pluss på Hamar hos Vintage Piken. Super fin! Jeg er IMPONERT over så mange fine butikker. Oslo har reel konkurranse i fine butikker utenfor bygrensen! Jenter dere er flinke! 
Og vi er ikke mindre stolte, bon dep altså, for å ha dere som kunder. Vi gleder oss vilt. 

God lunsj og kaffe fikk vi også på Lillehammer. Kule cafeer er det flere av. Inspirerende!!!  Del 2 kommer om litt.

Jippi
klem Alex


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar