søndag 10. mars 2013

Snille sørlandet


 Overrasket over hvor tøft det var på Fritzøe Brygge
senter liksom...
Vakkert!


Gamle posthuset i Mandal
her blir livstilbutikk i 3 etg.
Såååå tøft inni
glede seg til 4 mai


Kranen hos Bardu Interiør
Arendal



dør i Kristiansand...


Vibeke og jeg har vært på en liten biltur. Tur retur Mandal. Flott vær. Masse herlige mennesker. Dog litt vel dårlig tid til nyte maten. Ble et kyllinglår i hånden i bilen. En dårlig hotell frokost. Veldig dårlig frokost. Men glem nå det. Masse inntrykk og hyggelige mennesker = best. 

Skulle gjerne hatt med meg en del dører og noen vegger med hjem til bruk i styling. Kan kanskje ikke gjøre det nei. Mye vakkert i vårt land. 

Oppdatering kommer senere
inspirerende tur
Alex


5 kommentarer:

  1. Så deilig med en inspirerende tur, og glem dårlig hotell frokost....!

    Håper du viser oss mer fra turen din.


    SvarSlett
  2. Jeg er aldeles beundret over bloggen din. Ta gjerne en titt på nettsiden min =) Jeg skriver litt om tapet Dessverre er ikke bloggen så god som din :/

    SvarSlett
  3. mine klienter er ute etter en annen Peru å innrede sine hoteller utseende, kan du se i http://hotelperuonline.com/ , hvis du har noen forestilling du kan sette pris kommunisere , Greetings

    SvarSlett