søndag 5. desember 2010

Midt bidrag til rød jul

Foran inngangen til mammas låve
hvor julemarkedet var
Jeg hadde bakt og solgte unna i forrykende fart
nekene hadde også ben å gå på...

Da er jeg tilbake til hverdagen. Husket å ta med meg alt, UTEN ledningen
til min bærbare. Ergo tom for batteri før jeg oppdaget det, dermed ingen
blogging i kulden.

Ulltøyet har vært min beste venn disse dagene. Pluss vedboden. På det kaldeste
var det minus 19. Grrrrr.... Bare å holde seg aktiv. Jeg har julepyntet, laget
hjerte kranser og bakt. Vekk var alt i løpet av de første 3 timene. Mamma låner
hver jul ut låven sin til det lokale julemarkedet, og i år var intet unntak.

Julegaver er blitt kjøpt inn. Beholdningen av honning, fra den lokale birøkteren,
har økt. Kanelboller er spist. De kan å bake disse damene!!! Nams.

Juleklem fra Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar