fredag 9. september 2011

Askeladden og jeg?!

Hva jeg skal med denne?
Jo den skal få armbånd på seg
og leveres til en butikk


Bortsett fra to nye dekk i dag,- litt kjedelig penger. Så fant mine firbente kjærester og jeg denne pinnen eller kanskje vi skal si treet på vår tur. Fant noen litt mindre også,- ehhh kun ca 1 meter lange. Deilig tur i flott vær!

Drukket te med min søster i dag. Kjørt møbler. Solgt armbånd. Ryddet ut julen fra de blå Ikea posene. Kastet granbar,- ut med julen. Bakt. Nå venter en rolig fredag aften foran fjernsynet. I morgen venter familie og konfirmasjon. Uppps. Pakke inn gaven det hadde jeg glemt et lite øyeblikk. (Men den er i hvert fall i hus).

Puster lettet ut over at uken har gått såpass smerte fritt. Hektisk uke. Men jammen meg det gikk det også.

Riktig god weekend til dere alle!
Klem alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar