søndag 13. november 2011

Liv i hjemmet

Min mor hater fyrstikkesker.
Og jeg følger etter, men disse fra Fruity Keiko
de
de liker jeg....


Ja det er rent faktisk liv i meg. Selv om jeg noen dager der under dynen ikke var sikker på om det var strøm i heimen. Kaldsvette og feber = varmedunker og ull. Godt pakket inn. Kun aller nødvendigste løft på dynen var tillatt. Forkjølet. Og det en real omgang i år. Sexy stemme og 1 uke i sengen, men i går da var jeg ute (les hos min søster).

Tips. Ligg unna den forkjølelsen a la 2011.

Dermed har det ikke vært mye nytt til bloggen heller. Ikke det at jeg hadde orket heller. I dag har jeg hatt en mini mini tur. Ut for å kjøpe aviser. Jippi. Endelig litt matlyst og litt lekre saker i kjøleskapet gjør livet godt. Levende lys.

Fortsatt god søndag.
Klem Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar