fredag 17. august 2012

Sa jeg fullt?!




er jo ikke fullt før det renner
over?!


men først litt sen-lunsj i Ørje


Jentene jobber og planlegger. Men i går var vi en tur i Sverige også. Jeg skulle hente noen ting/ kjøp og så tok vi en real Harry-handel. Og som dere ser det går mye i min bil, og den ble full ja!!! Vi skravlet og planla. Spiste lunsj i Ørje på Bakergaarden. Ørjes overraskelse definitivt. 

På veien hjem kjørte vi over Kongsvinger og der fant vi jammen meg en som solgte vintage army klær. Der gikk vi på en liten smell. Jeg kom hjem med en grå ulljakke (nok egentlig et fôr av et slag), en litt mindre kledelig vest og en genser. Mens Vibekes jenter ble beriket med en jakke og t-shirt. Må bare le av det, bare såååååå typisk oss. Morsomt.


Tiden går raskt disse dagene
før lansering av Bon dep
på onsdag...

Klem Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar