søndag 18. september 2011

Himmelsk



Fredag aften hadde jeg en gjeng med jenter på krabber. Håper og tror de hygget seg. Snakken gikk. Gave drysset var enormt! Vertinnegaver i rekke. Rene bursdags-rusjet. Hvor heldig kan man være. De deiligste ting. En av de var "Fru Grans plommesyltetøy". Himmelsk godt!!!!!!!!

Fru Gran hadde levert plommer sammen med oppskrift til Hærra,- hun har syltet. Og jeg har mesket meg i dag til frokost.

Duftlys brenner. Te på kannen. Sjokolade jeg ned i går. Molton venter. Rødbeter til middag i aften. JEPP,- alt gaver....
For noen utrolige herlige venner jeg har. HELDIGE meg. Takk jenter.

I går, lørdag, tilbrakte jeg i hvile modus (var i seng rundt kl 03.20) før jente bursdag hos Nina på Bekkelaget. En livlig forsamling. Nina var oppe hos mor for å låne sigaretter til oss party-røykere... Hjemme kl 03.30. 2 dager på rappen har jeg hilst på avisbudet.... Ergo må det bli en hviledag i dag også. Merker difinitivt at jeg ikke er 22 år lengre.......


Nyt søndagen,- det skal denne gamle kroppen i hvert fall.
Klem og takk jenter
Alex

1 kommentar: