lørdag 3. september 2011

Fredag i bilder

Vakre blomster
i fleng
detalj av konfirmasjonsbordet
Vibeke i aksjon


Fredagen bød på litt av hvert. Først litt jobb hjemme. En tur til Vibeke. Hjalp henne med å dekke på konfirmasjonsbordet. Eldste datter skal i ilden i morgen,- søndag. Skravlet og hjalp til. Vibeke hadde kjøpt inn de vakreste svak svak rosa roser ++++. Før jeg gikk en times tur med min firbente kjærste i skogen. Såååå glad, og jeg ble svett.


Innom noen butikker på veien (ordnet gaver til konfirmanter bl.a.). Før jeg svingte innom hjemme og ut igjen. Denne gangen på jente aften hos Cille.
Venniner fra 7 klasse.
Til venstre Ellen, Lotte-mor og Cille.
fnis fnis jenter

Ble en super hyggelig aften. Jeg forspiste meg. Faktisk fortsatt mett 24 t etter at maten ble fortært. SUPER hyggelig Cille mor + jenter. Skravla gikk i et kjør. Fortroligheter til sladder (eller som Dora på 95 år sier "Viktig informasjon").

Må innrømme at jeg er trett
i dag.

Nå lager jeg mere julepynt
foto
til uken...

Klem
Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar