onsdag 31. august 2011

Smiiiiiiil da

Smil til fotografen...
inne i et hjørne nå igjen
rene kransefabrikken
utenfor hos meg
vinterbær og gran
i år
og litt gamle
julekuler
+ litt annet....


I går ble en hektisk dag. Foto og rydding. Rydde julen ut igjen. Ble jo nesten litt "bart". Vinterbær i år, så mye kan jeg røpe. Mine gamle kuler kom frem fra julekassen. Pluss litt alternativ julepynt også. Jeg elsker jo julen, eller rettere sagt førjulstiden. Men jeg er jo ikke den typiske nå julepynter vi jenta. Ikke den som har mange kasser med pynt. Ikke den som skal ha opp det samme hvert år. Noen svært få ting henger med, og så blir det litt hva som inspirerer det året.

Kan dessverre ikke røpe direkte "Og sånn ble det bilder" av hensyn til oppdragsgiver. Så dere må nok vente litt til før resultatet kommer. Sorry....

Men nå har jeg i hvert fall fått juletre lysene i hus. Og det blir FEIL å spise julekaker i solskinn og august måned. Ut av huset med de.

I morgen setter jeg igang med jobbing og forbredelser til neste jule-jobb. Kommet i sige nå føler jeg.

How how
fra nissemor

1 kommentar: