torsdag 25. august 2011

Julestemning


Jepp, det er bare stålsette seg og komme i julestemning. Og det helst litt raskt og effektivt. Jeg jobber med saken. Julekaker skal bakes. Julesesongen er i gang dere.

Må innrømme at jeg ikke har vært i det beste blogge modus på en stund. Hender mye, men allikevel ikke så mye blogge-materiale. Glemt kamera noen dager, når det VAR noe blogge-aktig. Eller glemt å ta bilde. Sånn er livet. Tøft hva?!

Julestemning. Hvor for det si... Skal lage jul hjemme-hos-meg til et magasin. Dermed julemodus raskt. Må vel ut på tyv-tokt etter tre. På med forkledningsutstyret, falske nummerplater og sagen. Ikke så ille kanskje, men føles litt sånn noen ganger. Husker et år Paul Løwe og jeg tynnet litt ut i skogen til en stor sak vi gjorde. Med toppen av trærne hengende ut av bildøren og skogvokteren på hjul. Eller ham vi trodde var skogvokteren i vår ville fantasi.
Jul ble det.

I dag har jeg tatt noen timer ut av kalenderen.
Spist lunsj på Hemma Hos og lest en bunke med nye blader. Du skjønner at du er en god kunde hos Narvesen, når de hilser deg velkommen med "Masse nye interiørblader i dag....". Vil jo ikke skuffe Narvesen heller, så kjøpte jeg....

Enn så lenge,- God Jul fra Alex

1 kommentar:

  1. Lykke til med "god jul" - sikkert litt rart å sette igang med "jul" nå slutten av august ;)

    Håper du kan vise noen bilder her hos deg også..?

    Ciao

    SvarSlett