onsdag 17. august 2011

Sniker seg inn

Mine "nye" tebokser
ligger
til bløtlegging...
Tror de blir bra.
(og de er ikke disse du skal få Vibeke så pust ut)

Ikke av de eldste,-
men jeg elsker orange
og kina motiver.



I dag har vært en hygge-kose-dag. Først te/ kaffe med Vibeke på Åpent bakeri. Noe som alltid er super hyggelig. Deretter økte jeg Narvesen sin dagsomsetning betraktelig med innkjøp av en bunke blader. Virkelig en bunke, en real bunke.

Vel hjemme, vasket jeg huset. OK,- ikke alt har vært hygge-kose-dag aktig. Synes dog nettopp jeg hadde luftet støvsugeren Adolf og moppen Kurt.

Krabbekelør til middag. Min absolutt favoritt med sensommer og høst,- krabber.

Lest ( eller kanskje mere korekt å si blad igjennom) bunken med blader. Før jeg falt ned foran fjernsynet. Og der sitter jeg ennå.

Over og ut for idag
Ses snart,- klem fra Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar