søndag 7. august 2011

Der du legger din hatt....


Vips og så var weekenden over gitt. Jeg var på Vestkanttorget i går. Solgte. Mange hyggelig mennesker, og alltid noen man ikke har sett på lenge. Alltid like hyggelig. Selv om jeg var litt vel bekymret for været. Våknet natt til lørdag og øsssss pøs regn. Tenkte,- glem det. Men kl 07.00 var været klart og fint.

Sol ble det. Godt jeg hadde tatt med hatten min + kjole. Var litt vel varmt på et tidspunkt gitt.

jepp den er godt brukt

t.o.m sååååå godt brukt at jeg kan skryte av innlagt AirCondition. Eller ful av hull vil vel noen velge og kalle det?! Hatten har hatt mye moro den. Eieren også. Innkjøp på ferie, enten Grekenland eller Frankrike. Husker ikke helt. Med i bager flere steder. Sist til Skagen. Rart den er sliten. Holder litt til. Sågar kanskje en sommer til....

Ønsker alle en god søndagskveld og god ukestart.
Klem fra Alex

1 kommentar:

  1. Jeg ønsker meg akkurat en sånn hatt! Så fin:)

    God ukestart til deg også.

    Lena

    SvarSlett