fredag 26. august 2011

Tur, peace og skjerf


Da er det flere Peace armbånd på
det jeg fikk til før regnet
kom

Vibeke som litttt motvillig modell
sjekk ut skjerfene hennes
Love them!


Aktiv dag, med en sen start. Caroline fra Heyerdahl Handel kom forbi med litt små godis. Mens jeg hadde tannkrem i munnviken og et drappert håndkle rundt kroppen. I kveld skal det leses,- info om hva jeg fikk kommer senere.....

Forberett og kjøpt inn litt til julen, kommende uke. Gått 50 min tur med min firebente knall gode turvenn. Han er så snill og i 100 med alle dufter rundt stien. Vi ble slitene begge to. Rask gange må vite.

Spontan lunsj med Vibeke på Kolonihagen i Frognerveien. SUPER hyggelig. Like vakkert der som alltid,- og mange mennesker. Hjem og inne før regnet kom øsende ned igjen. I kveld holder jeg fri! Leser og glor på fjernsynet.


Nyt fredag aftnene
Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar