mandag 9. april 2012

1, 2, 3 over og ut


Gjør-det-selv bordet på
Munch museet


her kam man lage sin egen
frottasje
inspirert av Munch


dog med litt andre ting en han
brukte

Ble rent faktisk inspirert til å gjøre det med barna i barnehagen!

Men selve Munch museet?! Skuffet.
Følte at det var på tide med et besøk med tanke på suksessen i
Berlin og Paris.
Og den utrolig KULE utstillingen på Louisiana.

Hmmmm


HVOR ble det av påsken.... 1, 2 , 3 over og ut med den. Skummelt hvor raskt dagene bare går. Hva jeg fikk gjort på to-do listen? En del, men ikke nok føler jeg.

Bilen er vasket (nesten så den er penere skitten)
Vasket bak komfyren,- gjort....
Vasket kjøleskapet,- gjort.
Kastet det døde oliventreet,- gjort.
Vasket NOEN vinduer,- reddet av regnet i dag.... Ergo mangler noen.
Skrevet ferdig tekster,- gjort og sendt.

Gått turer,- ganske så flink.
Vært på Munch museet (en evighet siden sist fant jeg ut av...)




Sett min "gamle" venn Herr Løwe og det har vært VELDIG hyggelig.

Ergo sett familie og venner også. Vært på deilig og super hyggelig middag i Drammen. Lunsjet 2 ganger. Siste som skal gjøres er å kjøre til ISI og kaste masse. Ting som nå er stablet inn bak i bilen. Blir godt å få gjort det.... Tror samvittigheten blir ganske så mye bedre da. Gammel stol som kneler og ikke kan repareres mere. En stol som man sitter igjennom rottingen på. Gamle planker og annet skrot. Blir godt.

Og dermed kan jeg være på jakt etter en ny lenestol. Hihi... Ser så tomt ut uten. Veldig luftig kan man vel si.

Egentlig ganske deilig at det regnet i dag!
Da kjører vi igang resten av april
Alex





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar