søndag 15. april 2012

Mere vår i huset


ja der henger et uinrammet trykk på
halv tolv...

syrinbusken min

Syrinbusken/ treet stod og ropte Alexandra kjøp meg. Dermed basta. Busken ble med hjem. Pt står den inne i favoritt trebøtten min og venter på å komme ut. Utenfor døren for vi prøve den i år. Utenfor vindueene i stuen er det nemlig masser av syriner. Bare gleder meg vilt til de blomstrer. Alltid like vakkert. Duften herlig.

Jeg sitter og jobber med puter. Pluss at jeg leser meg opp på elg og rådyr. Hvem har sagt at mitt liv er kjedelig og lite variert. IKKE jeg i hvert fall. Mailer og skriver lister. Kjent stil fremover dette. Ting faller på plass og jeg klar til ny uke.

Lørdag var en super hyggelig dag. Tid med Lykke. Lunsj med søster. Vin med Mimmi, søster, svoger og Lykke i deilig ettermiddagssol (super hyggelig!!!). Og så en rolig aften hjemme.

Nyt siste innspurt av
søndagen.
Klem Alex


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar