torsdag 14. april 2011

Siste til samlingen

At jeg elsker etniske ting, er vel neppe en godt bevart hemmelighet. Samlingen er utvidet. Denne gangen med et Samisk innslag. Vakre bånd, skinn, dusker og jeg er solgt. Tilbake står jo spørsmålet hva jeg så skal med dette? Kjekt å ha må jo bli svaret. Særlig siden jeg ikke har barn?! Ja ja. Hytte på fjellet? Ja hvorfor ikke kjøpe en hytte til..... HaHa ikke på tale.


Oslo har bydd på et fantastisk vær i dag. Sol og litt røde kinn på meg. Alt virker å gå over på påske-modus for Oslo. Regner med at mange er i full gang med å pakke for utreise i morgen. Hvor går turen?

Enn så lenge
Klem fra Alex


2 kommentarer:

  1. Påsken skal benyttes til opppussing av stue og hagearbeid, god mat og gode venners lag!
    God Påske Alexandra!!
    Klem, Nina

    SvarSlett