mandag 18. april 2011

Vinnerlodd

Tur/ retur Sverige og mamma i dag

Alba "stjeler" enda litt kos..


I dag har jeg vært tur/retur Sverige og mamma. Losset litt av hos mamma, hun holder åpnet galleri i påsken. Mens på returen var litt ting som skal på Vestkanttorget i nær fremtid. Deilig lunsj og te på terrassen. Hundene ble hoppende glade for å se meg. Alba sniker seg til all den kos hun kan få. Mens Coco ga etter og valgte mamma (hun er en riktig mammadalt). 2 virkelige kose jenter...

På veien var jeg innom Årjäng og fiskebilen. Røde Kors solgte lodd. Og jeg tok selvfølgelig lodd. Gjett hva??? JEG VANT. Pleier aldri å vinne. Ikke nok med en premie, MEN to. Et påskeegg, med godterier i. Greit. Et par grytelapper i nesten selvlysende eplegrønt! Ikke helt min stil, men gevinst var det.
Super lodd selgeren,
hun selger vinner lodd!!!

Jeg vant. Super fornøyd.
Klem fra Alex (vinneren)

1 kommentar:

  1. Moro å vinne.. påske egg passet jo bra
    god påske videre til deg

    SvarSlett