mandag 25. juli 2011

Fredagens utflukt

Ella ser etter fergen

Vill-timian og bergmynt ligger
nå til tørk...

Ella og Anna følger meg til båten

pakket inn i mammas genser og mitt skjerf
litt kaldt..

Anna nyter litt potetgull
etter en
god tur på øya.

På fredag, i regnvær, satt jeg meg på Oslofergen ut til Bleikøya. Der ble jeg tatt i mot at kjæreste Line og hennes 2 døtre (Ella og Anna). En virkelig god dag omgitt av Line, mann og barn. Te og bakevarer. Vakre Bleikøya.

Line og jeg satt i sofaen og snakket når vi trodde det var lynnedslag i Oslo. Noe vi jo kort tid etter fikk vite var en bombe. Vi skvatt, men snakket vidre.

Tur langs stranden med Ella og Anna plukket vi vill-timian og bergmynt. Plukket litt drivved. Barna løp rundt og lekte. Fant litt bringebær og markjordbær som vi spiste med glede. UTROLIG hyggelig dag.

Takk for en flott dag til Line, Pål, Ella og Anna!

Jeg har etter å ha mistet 2 som stod meg nær, pluss at mamma og søster har vært alvorlig syke de siste årene (men det går bra med de nå.). Fått erfare hvor viktig familie og gode venner er!!! Og ikke minst å si det til de man er glad i. Plutselig kan det være for sent... Si "jeg er glad i deg"/ "setter pris på vårt vennskap" etc. Si det og vis det.

Stolt i dag av å være norsk, når man så rosetoget. Flott!!!!

Klem fra Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar