tirsdag 26. juli 2011

Peace armbånd


Jeg har sendt av sted en pakke med armbånd, og kjeder til Cornelias Hus i Trondheim. Men det er også lagt ut nye armbånd på Epla. Endelig kom peace tegnene. Ble tom før ferien, men de ble liggende i tollen.
I dag har jeg fått laget opp flere og holder på med litt andre ting også...


Ikke nok med det, jeg hadde også bestilt noen avstikkere av urter. De stakkars lå i postkassen min når jeg kom hjem. Ikke mye liv i de nei. Dog de lå ikke i tollen, bare i postkassen. Bravo Alex.... og stakkars postbud.

Legg turen forbi Epla, jeg sender ut fortløpende.
Klem fra Alex

4 kommentarer:

  1. De armbåndene var nydelige! Jeg så cornelias hus la de ut på Facebook for en stund siden:-D

    SvarSlett
  2. Eg har bestilt og gledar meg til å få det på armen :) Knallfine er dei :) Klem frå Linda

    SvarSlett
  3. Hei igjen Alex

    Vi må jo ha flere av de kule armbåndene de går jo som varmt hvetebrød:)) Ville ikke forstyrre deg i ferien din men nå syns jeg du har fått fred lenge nok:))) Har du flere igjen? 50?

    Klem
    AC

    SvarSlett
  4. Elsker peacearmbåndet jeg har kjøpt av deg! Har hatt det på armen hver dag siden jeg fikk det. Takk! :-))

    SvarSlett