tirsdag 31. januar 2012

Farger TAKK!!!


I lett snø vær (ikke mye men...) og
KALD vind

Var Vibeke og jeg ute på tur til
et industriområde

Med skjerf og nysprayet knagger
i
neon gult...


Gi meg farger takk!!!

Og der stod vi da på et industriområde. Biler kom og kjørte.
Jeg med mitt mini husmorkamera,
neon knagger, hammer og skjerf i fleng...


Her en liten smakebit på vårens skjerf fra Natura Cashmere (og Vibeke + Sanna). Trenger absolutt farger nå med deilige 10 kalde. Jeg koser meg i kveld med varme tøfler og te. Bombe,- not. Dagene har gått fort og jeg slapp på blogging. Noe som må bli MYE bedre de neste uker. I morgen venter diverse ærender og jakt på rekvisitter. Ny foto oppdrag står for tur. Pluss tekster som må skrives, men det får vente til i morgen.

Armbånd på gang i kveld føler jeg på meg. Hihi...

Ses snart igjen,- Klem fra Alex

2 kommentarer:

  1. Herlighet så fine skjerf - nydelige farger:-) Og de gule knottene da. Mange bloggere som skriver om gult i dag - IN farge nr 1 visstnok. Ha en fortsatt koselig kveld:-)

    SvarSlett
  2. Elsket knaggene! Passer nok ikke til min interiørstil, men så fantastik morsomt å jobbe med til andre!:)

    SvarSlett