lørdag 7. januar 2012

Tror jeg trenger flere kurver

Jeg har kommet frem til at jeg trenger noen flere
kurver


her mens jeg sitter og drømmer med bort i
nyheter fra Oi Soi Oi

Bilder lånt fra Oi Soi Oi


Nettopp det har jeg funnet ut og drømt meg bort i mens sneen langsomt legger seg. (Det er nå i messetider jeg savner butikken....)Mens en av mine 6 kaker står i ovnen. Ja riktig. Seks kaker. Nytt foto på mandag. Denne julen....
Sneen er måkt lett av bilen, bilen og jeg har vært på innkjøp. Pluss fretex. Gevinst ble det. Utrolig, men sant. Aviser er lest. Huset er rent etter at jeg svingte meg med både støvsugeren Afolf og moppen Kurt i går. Vasken er brettet. Fornøyd med meg selv. Ja.

Fjernsynet byr på masser av sport, noe som passer meg ypperlig. Bare det ikke er hopp og fotball,- det fikser jeg ikke. Leser artikkel om næringsinnhold i mat, ikke oppløftende det heller.

Hygg dere på lørdagen
kanskje du også skal
bake?

Klem Alex



1 kommentar:

  1. For en fin lørdag du beskriver:-) Jeg har også lyst til å bake - men ikke julekaker..,) Noe med sjokolade blir det nok. men tror det må utsettes til i morgen for i kveld er det ut for å spise middag. Og nå skal jeg surfe og lese. Ha en fortsatt finfin dag! Hilsen fra Elin

    SvarSlett