søndag 19. februar 2012

Frem med symaskinen


Noen ganger må jeg bare henge opp
litt tekstiler

i håp om akutt inspirasjon...


I går var symaskinen fremme. Noen ekstra smukkesnorer ble sydd. Jeg lekte meg litt med noen tekstiler og forsøk på noen prosjekter. Vellykket? Ja ikke for galt i hvert fall. Men skulle gjerne hatt litt mere kunnskap om mønster konstruksjon etc.

Leser noen utrolig tøffe søm-blogger fra DK. Syskolen i København,- sukk. Ikke lenge til jeg skal på kurs selv. Sammen med Vibeke. Gleder meg virkelig til litt påfyll i "utdannelses" sekken. Kanskje drøyt og kalle det utdannelse et dagskurs. Påfyll er det.

Ellers har weekenden bydd på baking, litt kontorarbeid, vasking og mere vasking av klær, søm og lesing. Ganske så trad ja.

Nå må uken planlegges. Blir en ganske hektisk uke. Ikke vinterferie på denne kroppen. Ønsker alle en FAB vinterferie uke hvor enn dere er.

Klem fra Alex



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar