søndag 18. mars 2012

Min weekend


Denne weekenden har jeg virkelig fått gått tur. Og bra er det. I går var jeg på tur med lille Lykke. Fikk gått litt. Pluss at kjæreste Louis har vært hos meg, og han skal jo også luftes. I dag startet vi med 30 min veldig rask-gange-tur. Louis var ikke såå begeistret så tidlig på morgenen. Sove gris den hunden.


Nå har jeg støvsuget vekk diverse brødsmuler. Louis elsker nemlig brød. Slik blir det smuler av. Pluss at jeg nå har et stort ben gjemt et eller annet sted i leiligheten. Men hvor... Han sier jo ingenting. Bare gjemmer unna.

Gleder meg til en ny uke og mange ting som skal skje. Barnehagen, bursdag, venninne te, møte, for ikke å snakke om tannlegen, mammas åpning av utstilling, tur med Lykke... Aktiv som vanlig.

Ønsker alle en god uke start
Klem fra Alex

2 kommentarer:

  1. Frisk luft er aldri feil! Godt med turgåing...Takkar for tipset i ditt førre innlegg, eg skal nemleg til København på torsdag..(heldige meg!). Og sjølvsagt driv eg å leitar opp kjekke og inspirerande stader å besøkje.

    Skal jammen ta turen ti Vesterbro! Ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  2. Det e så utrulig deilig og gå tur, så du e heldig som har som skal luftes hihi :Ø

    Æ har sjøl vært flink i det siste, trener 2 ganger i uka, og idag har æ vært på mange times lang fin tur, måtte lufte både mæ o Molly ;)

    Ha ein finuke , spesielt hos tannlegen :) hilsen Lisbeth.

    SvarSlett