lørdag 2. juli 2011

Langs veien

Deilige økologiske danske jorbær
langs veien
slipp pengene ned i kassen
=selvbetjening
noe av det jeg ELSKER med sommer
er skilt som dette langs
veien.

Dette er siste rest av bilder fra en deilig Danmarksferie. Akkkkk hvor fort ferien går. Alle de mange planer man har. De ble ikke satt ut i livet, men mye er allikevel gjort. Tilbake i gamle landet med gode minner og mange stener....

Skal se om jeg ikke får skjerpet meg de neste dagene. Nå som bagen er pakket ut. Blogge mere. Lage smykker. Lese ferdig boken, eller sannheten er vel at jeg må komme igang med den.

Ønsker alle en god fellesferie start, og en god natt.
Klem fra Alex

2 kommentarer:

  1. Du er god, du!
    Gleder meg til få være sammen med deg i Holmsbu.

    SvarSlett
  2. Danmark er så deilig og avslappende:)
    Nydelig med økologiske bær langs veien.. skulle ønske det var like mye økologisk her i Norge som i Danmark.

    Ha en strålende uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett