torsdag 30. juni 2011

Mor som datter

Eller kanskje datter som mor. Mamma og jeg på strandtur i dag. Lykke når hun fant tilbake til en blå plast "bøtte" som hun hadde gått forbi dagen før. Men ikke tatt med. Inspirasjon til et bilde for mamma.

Mens jeg så etter sten med hull i, og begge to så etter hjerte stener. Mens Islo (hunden) han ville helst hjem igjen til sin mor og far.

I dag er det en grå dag. Regn hele natten. Tur har vært dagens aktivitet nummer en. Pluss lesing. Hele 12 stener med hull ble min fangst i dag. Nå en rask tur til postkassen med noen bestillinger.

Fortsatt riktig god dag til dere alle
klem fra Alex

1 kommentar:

  1. Hei.

    Du, jeg bare må spørre deg... Jeg har blitt helt forelsket i Liberty-stoffer etter å ha sett de mye her inne hos deg. Nå har jeg så lyst til å sy noen barnetekstiler men HVOR får jeg tak i stoffene? Må jeg til England eller får man de noe sted her..?

    Ønsker deg en fortsatt nydelig sommer.

    Lena :)

    SvarSlett