onsdag 22. juni 2011

I køen

Kø var litt av dagen i dag,
her kønummer hos A.C.Perchs

en ide fra toalett køen hos
Royal Copenhagen


En lang dag. En spennende dag. En hyggelig dag. En sol rik dag. En virkelig god dag.
Inspirasjon også, men litt gørr med salg. Jeg er ingen salgs jente. Oppdatering er som følger;
Creme de la Creme de la Edgar lagger end butikken og går over til ren nettbutikk. SYND,- men jeg forstår det godt. Basert på egen erfaring. Villa Retro der gikk jeg på en tapet smell. Skal jo IKKE ha. Men neimen om jeg ikke kom ut med noen. Bra jobbet Alex! Tekstiler har jeg kjøpt. Enda bedre Alex!

Lunsj ble inntatt på Royal Copenhagens cafe. Deilig som alltid. Stapp fullt ute som inne. København skuffet ikke. Et møte har jeg hatt. Kan bli spennende. En bekjent har jeg møtt til ten kopp te. På vei "hjem" kjøpte jeg med favisen sushi fra Stick´s n sushi. Super dig! Sammen med deilig te fra A.C.Perchs. Lykke....

Regner ute, og det gjør ingenting. Dagen har vært topp.
Enn så lenge
Alex


1 kommentar:

  1. Hei igjen. Høres ut som en fin dag! Jeg reiser til København på mandag. Skal til TineK og planlegge messen som skal være her i Bergen i september. En liten messe men jeg har jo aldri gjort det før. Kjekt med litt proff hjelp:) Reiser til Odense mandag kveld hjem igjen ons. Hvor er det du holder stand i DK?

    Klem fra AC

    SvarSlett