onsdag 8. juni 2011

Opp med øsekaret....


Jeg var på Grønttorget på mandag. Utsendt av mamma for å hente hennes siste 20 lavendler. Jepp, hun har fått levert 70 fra før av hennes gode venn Finn. Mammas 12 år gamle fantastiske store lavendel hekk, tålte ikke denne vinteren. Derfor så mange... Kan si det sånn. Behøver ikke vanne de i dag nei....

Pyntet til sommerfest i dag. Og i det sommerfesten kom regnet. Fint og tørt når jeg kjørte hjem. Håpet i dusjen etter en lummer dag. Og vips der var jammen meg regnet igjen gitt. Dermed trenger jo ikke de lavendlene vann, mens de venter på lørdag.

Ergo kamera ble i bagen sin gitt. Ingen bilder. Søren klype. Synes selv jeg hadde et par gode ideer.

Trærne utenfor mine vinduer er blitt trimmet i dag av et firma. Vips så var det VELDIG mye lys inn. Ikke nok med det. Jeg kan ikke lengre løpe rundt i leiligheten i netto. Godt innsyn plutselig. Må grave frem morgenkåpen fra reiseeffekt bunken. Klar til morgendagens lille sprade tur.

Hygg dere vidre, og takk for at dere legger turen forbi.
Klem Alex


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar