søndag 5. juni 2011

Godt å vite

Nye kjeder på Epla

Må jo si at det er betryggende å vite at så lenge man blogger, kommer man ikke til å ligge dø noe sted! Blogger man ikke kommer det raskt søte meldinger fra nær omgangskrets. Bekymringsmeldinger. SØTE ER DERE!!!!
Og takknemelig er jeg for det! Godt å vite at venner og familie bryr seg. Gudsjelov....

Sannheten er at jeg har ligget rett ut med mage sjau. Ligget å sett ut på det pene været og irritert meg over dagslyset. Å ja, jeg stod opp og tok et tørkle rundt øynene. Nok om det.

Nye ting er laget og lagt ut på Epla. I dag har jeg sløvet i godstolen utenfor, med masser av blader. Vasket et par ting og nyt sommeren.

Gleder meg over at jasmin busken snart er i blomst. Vasker noen maskiner. RENT sengetøy. Livets små gleder.

I morgen venter en aktiv dag,- listen er skrevet alt.
Nyt aftenen, kan lønne seg ref. yr.no.

Klem fra Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar