fredag 10. juni 2011

Weekend

Må bare innrømme at jeg har tatt
en ettermiddagshvil
i dag

Føler meg som et HELT gamlehjem
i aften.
Og la meg si det sånn alle
er hjemme!

Må vel bare innrømme at jeg er litt glad for at det er weekend i dag. Lang-weekend gjør vel heller ikke noe. SAMTIDIG som jeg er glad for at jeg kun er uten telefon. Ser man på nyhetene er det jo ville tilstander i vise deler av Norge. Stakkars mennesker som har fått ødlagt hjem, er evakuert og vannstanden bare stiger.

Telenor er jeg mere usikre på. Bruk fast nettet! HALLO,- dere har vel lagt opp til at flere og flere ikke har noe fastnett. Og nå er liksom fastnett såååå " det har jo alle". Telenor har brukt snart 3 år på å finne ut hvorfor jeg ikke har fasttelefon. Er en feil på nettet! 3 år. Jeg har ikke noe fastnett enda. Håp?! Kanskje det er like greit å sende ut en brevdue.

Deilig stille er det jo. Men litt frustrert over beskjeder som skulle vært gitt. Dog en dråpe i regnværet når nyhetene sklir over skjermen.

Nyt stillheten,- jeg har ny energi (etter sovingen) og lager klar armbånd til kunder.
Klem Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar