mandag 6. juni 2011

Peace, Liberty og jeg



Vi tre er i farten for tiden. I dag har jeg laget flere armbånd, og lagt de ut på Epla. Hentet flere medaljonger. Morgendagen byr på skinnsnorer og montering. Arbeidslyset svikter. Og lesebrillene har tatt ferie. Brukket stang.

Ellers er produksjons nivået bra. Tilfreds med meg selv. Ikke dårlig?!

Sitter og venter på regnværet. Kommet litt, men det er jo meldt plenty regn? Hafslund frykter strønbrudd og bankene er tomme for cash. "Sånn går jo dagene....". Cash har jeg, da er det bare å vente på regnværet. Strømbruddet det for også bare komme.

Apropo lyn og tordenvær. Husker vår "gamle" nabo på Snarøya. Hun kjørte rundt med sønnen i bilen. Gjerne i flere timer, eller til tanken var tom. Inni bilen satt de iført fullt regnutstyr, syd-vest og gummistøvler. Hvis det ikke var over før tanken var tom, ja så gikk de til sengs med alt regntøyet på. Hun var og er en festlig dame, som hatet regnvær.

Jeg går i seng uten regntøy. Natta folkens.
Klem Alex



1 kommentar:

  1. Morsom story om tidligere nabo'r...hehe...

    Søte kjeder - og så mange du har laget !

    SvarSlett