lørdag 11. juni 2011

Hos mamma


Mitt værelse består av 2 værelser.
En sove avdeling og
en "oppholds"avdeling

detalj fra nattbordet

oppholdsavdelingen den andre siden

detalj ved vinduet


Hallo Coco har du "gjemt" deg....


Da har søster og jeg ankommet mamma! Deilig. Ikke er rommet at forakte. Servicen er også riktig god. Hundene i ekstase. Regnværet er glemt. Kake og te ved ankomst. Nå blir det lammestek til middag. Blader. Avslapping. Tur. Prating og nok en film, to eller tre kjenner jeg denne trioen rett.

Raskt ute i dag med å ta bilder i dag, før jeg glemte det i kjent stil. Ønsker alle en god pinseaften.
Så ses vi plutselig og sikkert i morgen.
Klem fra Alex

6 kommentarer:

  1. Hei Alexandra! Du og din søster er heldige! Høres ut som om det blir en veldig hyggelig pinsehelg.
    Enjoy.
    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Nydelig rom! Høres ut til at helgen bir bra også:)

    SvarSlett
  3. Kos dere masse, og hils. Håper dere har like fint vær som oss idag! Klem :)

    SvarSlett
  4. Så vakkert moren din har det ;)
    Kos dere - og god pinse ønskes deg og dine !

    Ciao fra Italia

    SvarSlett
  5. Der hadde jeg følt meg velkommen. Så lekkert det er der.

    SvarSlett