onsdag 15. juni 2011

Effektiv som få

Helt klart i dag har jeg vært effektiv. Virkelig effektiv. Fått gjort en hel masse. Utrolig deilig følelse, og så gikk luften ut av ballongen. Ladet batteriet godt hos mamma. Ellers som mamma sier; "Da er Duracel kaninen klar igjen". Kaninen det er meg.

I dag var det ikke bare små kart, men blomster på jasmin busken. Grener er tatt med inn. Står jo ikke så lenge. Få, men heller flere runder med grener som gjelder. Nå regner det her og med vinduet oppe siver duften av jasmin og timian inn av vinduet. Er nå deilig med regn også!

Holder på min litt nye kjeder ( ny modell). Flere kjeder med skinnsnor er nå å få hos At Home på Lilleaker og Ellie & Co på Holtet/ Bekkelaget. Mange veldig veldig fine medaljonger!!!

Nyt kvelden, det gjør jeg. (Takk for blader Line)
Klem Alex

3 kommentarer:

  1. Digger lampen din med plissert skjerm, på bordet! Klem B

    SvarSlett
  2. takk for "Jasmin"-tipset Alex!!!
    Har godt å duftet på den hele uken, uten å komme på navnet (grrr!).
    C

    SvarSlett
  3. Takk Bente. Lampen er en fot fra Wallflower (de har lagt ned) og en skjerm fra TineK. Glad i den jeg også.
    Nyt dagen.

    Og bare hyggelig kjære Christina.
    Nyt sommeren du også.

    Klem alex

    SvarSlett