torsdag 15. desember 2011

Skifter bransje....


Endelig lykkes jeg i dag. Etter diverse nettsurfing og et par mail. Nå er rosa murer snor kjøpt inn og i hus. 4 ruller a 120m. Burde holde en stund. Herrene bak disken i-en-ikke-mye-femi-butikk lo godt.... Bare deg og Jan Thomas som liker den rosa snoren. Tror dog ikke han har vært på dette ødestedet for innkjøp. Mere at den var i Jan Thomas femi gate.

Skjønner jo hva de mener etter å ha besøkt diverse byggvarehus, og allllllle har hvit, grå millert og kanskje rød. Ikke grønn, gul og lilla som i diverse andre land´nei. Gutta kjøper inn og gutter velger ikke selvlysende rosa.
Lykkelig eier av
4 ruller
Klem Alex


3 kommentarer:

  1. Sitter og lurer litt på hva du tenkte bruke den rosa snoren til :)

    SvarSlett
  2. Digger den snoren! Bestillet fra Hviit noen meter med den;) Fin blogg dette;)

    SvarSlett
  3. den snoren har jeg også.
    og i neongrønt
    og i neongult
    murersnor kjøpt i kunstforretning rett v rådhuset i Køben;-)
    -
    Problemet er at den er umulig å knyte hvis du ikke har noe tungt i enden...

    Jeg bruker den til:
    å henge julepynt
    å pakke inn gaver
    kjeder
    å feste planter i hagen
    jeg bruker den så ofte jeg kan!
    C

    PS: takk for veldig, veldig hyggelig julekort!!!!!!!!!!!!!
    Christine

    SvarSlett