tirsdag 6. desember 2011

Stemning


Jeg klipper og lager lenken ennå lengre enn den var på foto opptaket til Kamille Jul. Nå blir den virkelig lang. Planlegger julekort. Tror ideen er i boks nå. Alt er innkjøpt. Hmmm,- alt er vel å ta i. Kortene. Resten har jeg.

0 Gavene der ligger jeg pt godt ann
0 Julekortene på gang
0 Julepynting ikke så godt ann

Svibler er innkjøpt i dag. De forrige er avblomstret alt. De skal få en omgang med spesial behandling i morgen. Foto kommer, dagslys når jeg kommer hjem.

De siste dagene har vært hektiske og hyggelige. Mye som skal presses inn på "fri dagene".


Søndag fikk jeg virkelig julestemning. Cille og jeg var i Ris kirke. Vi hørte på Hanne Krogh og de 3 tenorene. Tenorene er fantastiske virkelig. Juleevangeliet. Glade jul. Da må jo julestemningen strømme på.

Kakebakingen der ligger jeg virkelig dårlig ann..... Denne sørens smør krisen. Finner ikke smør et eneste sted. Godt jeg kjøpte med fra Danmark. Kjøpe med smør liksom. Moro.

PT er julen på
rett spor

Klem fra Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar