søndag 14. november 2010

Franske detaljer


Små detaljer,- eller store detaljer er vel mere riktig. Dimensjoner på
tingene. Ikke noe småtterier. Portrom, dørdetaljer, lykter, søyler, urner
osv. Sååååå mange vakre detaljer. Noe eget med deres finesse for detaljer.
Når man går og kjører rundt, kan man ikke heller undres over hvor mange
kilo med bladgull som er brukt i denne byen?

Lever lenge på inntrykk fra denne byen. Vi spiste lunsj på en riktig typisk
fransk bistro. Fullt, trangt og real fransk mat. Ovenfor oss satt dette eldre
paret. Livsnytere. Hun var ekstremt dårlig til bens og som dere se tok han
en liten haneblund etter kaffen.
Håper virkelig at jeg også blir en slik livsnyter
på mine gamle dager.
Virkelig!

God ny uke til dere alle sammen
enn så lenge,- Alex



2 kommentarer:

  1. Hei hei du :) Så utruleg bra at du har fått deg privat blogg. Eg som aldri kom meg så laangt som til Oslo og butikken din (sjølv om eg suste forbi i ein bil ein gong -då som passasjer utan råderett ;)). Nå skal følge dine kreative krumspring og den gode smaken din her inne. Knas :)

    Ha ei superfin veke, klem frå Linda

    SvarSlett
  2. Herlige detaljer. Var i Roma for noen uker siden jeg og fikk med meg mange flotte detaljer på gammel arkitektur blandt annet på vandring inne på Forum. Håper jeg også blir en slik livnyter som du beskriver over.. men livsnyeter er kanskje bare noe man er... hvis man er fornøyd med det livet man lever.
    hilsen fra Anita s

    SvarSlett