søndag 14. november 2010

Slapp søndag


Slapp dag med aviser, baking, planlegging og små hyggelige hjemme
prosjekter. Deilig med sånne dager.
Frisk luft. Hjemmet ser ryddig og pent ut. Så ordentlig som det nå
kan bli. I dag byr jeg på detalj av stuen, med litt innslag av orange....
Ser lengsel full bort på sviblene, og gleder meg over dem og til de
springer ut. Gleder meg til duften...

Jeg regner med at det er noen glade pappaer i dag, med cupfinale og
farsdag. Så grattis til dere. Mødre som baker kaker litt forbrilske?!

Nyt søndagen, det skal jeg gjøre fullt og helt.
Klem fra Alex

1 kommentar:

  1. Heisan..

    Fint bilde fra stuen din!
    Likte så godt det pledde på stolen..
    Takk for at du deler oppskrifter under her. Alltid kjekt å prøve noe nytt.

    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett