onsdag 3. november 2010

Hyper på te

Hyper på te i dag. Selv for en te elsker som meg kan det bli litt meget noen ganger.
Drukket te med Vibeke på impuls, veldig hyggelig. Fikk t.o.m sett Tinius på 8 år.
Møte. Ny tekopp på Kolonihagen, mens jeg var innom en bekjent for å gi litt
interiør råd.

Det er BARE så vakkert hos Anne Mina på MinaMilanda. En nytelse for øyet. Jeg
må innrømme at jeg løp inn og ut med en tekopp. Men at dette er Oslo er bare sååå
bra! Nakne vakre trær. Nydelig bare det. Kjøpelysten bærer av sted jo lengre inn
du kommer.

Jeg spiser meg ut av kjøleskapet og blomstene holder knapt, men Paris venter på
lørdag morgen. Grrrry tidlig. Ergo ingen innkjøp i dag. Fornuftig. Jepp.

Nå venter rykende fersk Elle Interiør som lå i postkassen og middagen står i ovnen.
Bare velstand å melde.
Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar