onsdag 30. mars 2011

Mange nyanser

Skjerfet mitt har en farge
teboksen en annen nyanse
mens duken fikk en helt annen
nyanse av fargen lilla....


Mange nyanser av fargen lilla rundt i mitt hjem plutselig. På utkikk etter den rette fargen/ nyansen. Derfor denne letingen etter nyanser. Holder på å farge noen tekstiler, og kjøpe
fargen ble ikke "riktig". Må nok blande litt selv frykter jeg. Men hvor starter man? Skulle ble vakker lilla, og nå er den pt tynn-saft-rød-med litt-blåmerke lilla-passe skitten farge.

Kjører i gang med en ny runde farge, så er det bare å avvente spenningen. Kan neppe bli verre.

Husker en kunde fra den gang jeg hadde ekstra jobb som 19 åring i en den gang trendy interiør forretning. Damen kjøpte med seg 6 lunsjbrikker. Etter ca 1 time frem og tilbake. Dagen etter kom hun tilbake. Hun måtte nok dessverre bytte de; "For når hun stod inne på kjøkkenet og så ut på terrassen, ja så var de ikke helt ton-i-ton".

Godt damen ikke skal hjelpe meg....
Klem fra Alex



2 kommentarer:

  1. Herlig disse "kunde-story'ene" dine" - hehe

    Synd du ikke har fått den ønskede lilla fargen, du får prøve videre og LYKKE TIL !

    Elsker lilla, men bruker den vel kun i klær...har p.t. ikke noe interiør i lilla.....

    SvarSlett
  2. hei! kom over bloggen din via Keiserens nye trær, og kjente igjen navnet. Du har nemlig stylet bilder til en bok jeg og en til har skrevet; Egne lys i alle former! blogger litt selv også, men kommer definitivt til å følge deg, for å få mer inspirasjon og gode idèer.
    Var kjempefornøyd med stylingen din til boken, så jeg vet at du er dyktig! Mvh. Lena Nygård.

    SvarSlett