onsdag 2. mars 2011

Tøff dag


Dagen i dag har vært noe jeg helt trygt kan kalle en tøff dag. Men også en bra dag. Jeg liker å føle meg gjennom sliten. Intet er som vite at man er sliten med god samvittighet. Nå må noen mailer besvares herfra sengen. Bena er alt plassert høyt. Teen er innen rekkevidde. Nytraktet og varm.

Hva er historien med luene? Et spørsmål jeg fikk av en gammmmmel venninde. Historien er at jeg har nok en svakhet. Svakhet for etniske ting. Svakhet for tekstiler. Og da er det tøft å "gå" forbi luer (les hatter) som dette. Timer bak hver av dem, med søm. Skulle gjerne hørt historeiene de kunne fortelle også. Pluss at det er trendy.
Det er historien bak.

Frykter det blir en super tidlig kveld på meg. God kveld til alle der ute. Med eller uten luer.
Klem fra Alex

1 kommentar:

  1. I dag er jeg også helt utslått Alexandra - hjertelig takk for oppmerksomheten...tar den til etterretning etterhvert;-)
    Natta!
    C

    SvarSlett