onsdag 26. oktober 2011

Love it

Elsker dette hjertet
laget av
håndtaket på
en papirpose.
LOVE

en super ide....

Bildet er lånt fra en annen blogg, men husker dessverre ikke hvilken.... Sorry!!!!


Sitter og hører på at det regner ute. En deilig beroligende dryppe dryppe lyd. Dog det må gjerne slutte regne i løpet av natten! Kvelden har gått med til renskriving av oppskrifter, gjennomgang av inspirasjons bunken. Pluss stress rydding av vesken min (noe den virkelig trengte) på desperat jakt etter et notat på en alllllt for liten lapp. Fant det gudsjelov!


I går var jeg i fotostudio. Kamera var med. Lå i bagen min, og den ble pent plassert på en benk da jeg kom. Jammen ble ikke alt liggende der til jeg dro igjen. Planen om og ta noen bilder til bloggen gikk i vasken. Hyggelig dag i studio var det virkelig! Godt å se "gamle" kjente igjen. Både fra stylist tiden og fra butikk tiden. Oppdatering og skravling mellom slagene for ta skylden for mangel på egeninnsats på fotosiden.

Resultatet for jeg by på litt senere....

Sov godt
Alex

1 kommentar: