lørdag 29. oktober 2011

Ukeslutt


Må innrømme at jeg var ganske sliten og hode fullt av innput. Brukte vel ca 50 min før jeg var ute av porten i barnehagen. Kurs ble det også, Språksirkel. Noen (rettere sagt ganske mange) vil jo mene at jeg trenger det... Med mitt danske språk godt blandet med "gammelt" utgått språk i spedd skrivefeil grunnet ordblindhet.

Ispirasjonen kom der jeg satt i 3 etg i høyblokken på Økern. Tett i tett i et ganske lite rom. Man kan aldri vite når noe fornuftig faller ned i hode på enn.

På vei hjem MÅTTE jeg handle inn. Dermed kom jeg hjem med 2 poser frukt og grønt fra Grunerløkka´s super grønnsasbutikk, en bunke med blader og sa svingte jeg bilen innom Punjab Tandoori på Grønland for take-away. Ble en deilig vegetar rett med kikerter, ris og nan brød. Lykke!! Elsker det stedet. Her sitter en og annen kjendis side om side med rastafletter og en sliten alkis. Maten er god og billig!

Perfekt avslutning på en god uke.
Alex



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar