mandag 20. desember 2010

Nissens ekstra verksted

I dag begynner overlevering av julegaver for
fullt
sånn ser altså årets gaver ut.
Hjemme klippet sølv stjerner og grener


Kakene har fått frysebokser som
er pyntet med glitter stjerner

Første kull med gaver er pakket inn. Flere blir det i løpet av
dagene som kommer. Får ta det i tur og orden. Et punkt på
listen er begynt på. Julelunsj er neste punkt. Så jeg løper å tar
ut krølrullene og slenger på meg litt make-up.

Enn så lenge
Klem fra Alex

1 kommentar:

  1. Jeg har oppdaget din koselige blogg for noen uker siden. Har fulgt med litt dann og vann siden da....Veldig inspirerende! -og stemningsfull.
    Oppdaget at Alexandra er Alexandra som har skrevet bøkene jeg har i bokhylla....=) Så gøy!
    Dyktig dame, altså=)
    Gøy å kikke innom deg, tenkte det var på tide å legge igjen spor etter meg. ;)

    Deilig julehøytid ønskes, Kathrin.

    SvarSlett