onsdag 29. desember 2010

Såååå fine i en boks

En boks med surprise i....
ut av metall boksen kommer alle figurene til
julekrybben
SÅÅÅÅ søte

En herlig overraskelse fra Eva hos Fruity Keiko i Niels Juels gate 51.
Tusen takk! Neste juls prosjekt blir å lage en krybbe. Alltid ønsket
meg figurene, men synes aldri jeg har funnet de riktige. Vips....

I dag, tilbake i Oslo, har jeg inntatt rakefisk. Passer hvert år på å bli
invitert til Cille og Morten, ble det i år også. Men det falt sammen med
turen til Paris. Så ble jeg invitert til selskap B, og hvem ble syk? Jeg.
Ergg. Dermed har jeg innkjøpt selv. Ingen jul uten! Nam nam Nam

I år har definitivt vært en anderledes jul, men en god jul! Lille julaften
og den 22 des. hadde jeg noen meget gode opplevelser. Begge gangene
med mennesker jeg ikke har sett på evigheter. Men så vil tilfeldighetene
at du møter dem.

Fortsatt Happy Holidays from Alex


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar