onsdag 16. mars 2011

Grønnsaker og Fretex

God ettermiddag der ute. På vei hjem var jeg innom og handlet meg opp på grønnsaker etc. Før jeg svingte innom Fretex i Markveien. Her stod denne kontorstolen og gliste. Helt i tråd med Factory Living trenden. Løp og kjøp. Kul ikke sant.

Ellers er et annet tips å gå inn på Finn.no, der er det faktisk en del gamle arkivskap + endel gamle kontormøbler å finne der. Fått noen mail vedr. dette.

Kom faktisk ut uten noe hos Fretex i dag. Ikke bra. Hihi. Hvorfor jeg ikke tok med kontorstolen? Stoler har jeg for mange av pt. Ergo må noen stoler ut før noen nye kan komme inn. (Har sågar noen i boden og på utlån). PT er jeg fornøyd med stol-parken. Men man kan aldri vite når noen nye/ gamle kan bli med hjem igjen. Utelukker intet!

Hilsen dagens flinke pike
Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar