søndag 20. mars 2011

Hva skjuler du?

Må innrømme at jeg mang en gang i min jobb som stylist har tenkt nettopp det. Hva skjuler du? Hva har man inni skapene. Dannelsen tilsier jo at man IKKE åpner andres skap. Ergo intet svar å hente... Mitt skap i stuen skjuler ikke mindre enn 30 middags tallerkener

et utvalg av pressglass
alt fra saltkar til skåler
noen cafe au lait skåler
jepp,- som forsatt har papir mellom seg.

pluss et utvalg på 6 store fat, 3 salatboller, salatbestikk (i giga variant), 2 STORE jerngryter, div. små ting av type en-av-den-ja og duker + lunsjbrikker.

Husker med smil rundt munnen en hjemme-hos-reportasje jeg var med på sammen med Paul Løwe. I min tid som assistent. Vi kom nok litt brått på damen. Hun hadde vel festet litt mye kvelden før. Der av brått på. Hun møte oss mere som en heks enn en pen velstelt vestkant frue (noe hun nok gjerne ville fremstå som). Bustetrollet dro på jobb. Fotografene kom og Paul + ego gikk i gang med rengjøring.

Fjernet litt av hvert, blant annet en ...... ved sengen (dvs den sparket vi lett og elegant lengre inn under sengen), en tanga truse fikk følge etter. Rødvins rester var jo greit. Frem med mopp og Jif spray.

Reportasjen ble fin den (ellers var hjemmet pent og ryddig). Og vi en kjempe god historie rikere. Hvor herrebesøket tok veien når vi ringte på hadde vi det mye gøy med. Ut vinduet. Kanskje stod han i skapet ennå...

Klem Alex
uredd assistent





2 kommentarer:

  1. Nå lo jeg godt, for en heeeerlig story !!!
    Fotell gjern flere i denne kategorien her, hihi

    Fint skap og herlig "Innmat" ;)

    SvarSlett
  2. oj nå kom jeg på hvor mye rot jeg skjuler i mie skap, skal ikke legge "skjul" på det ;)

    SvarSlett