lørdag 26. mars 2011

Kreative timer

Ikke sukkertøy, men spenner

med vintage ting og tang

Nå endelig!!! Fikk jeg satt meg ned å vært litt kreativ. Godt litt rundt arbeidsplassen. Snart fotspor rundt den. Lagt ting frem og ut. Sett og tenkt. Av div. grunner har jeg bare ikke satt meg ned. Men i dag. Ja da dumpet jeg ned sammen med min gode venn tekoppen. Der ble vi to sittende og lage/ produsere/ leke. Kall det hva du vil.

DEILIG!!! Hvorfor går jeg rundt og ikke setter meg ned oftere? Kommet litt ut av det, men sååååååå deilig å utfolde seg. Selv om solen skinner og nabo butikken hadde ansatte sitte ute i flere timer i dag. Trodde hun var på jobb... Er det vel best at denne damen holder seg inne litt
til.

Mens det våres ute, hygg dere
Klem fra Alex

1 kommentar:

  1. Å de så bare helt fantastisk nydelige ut♥

    Kjenner meg så igjen om det å bare gå og se på tingene og ikke sette seg ned å gjøre noe ;)

    Ha en fortsatt fin søndag♥

    SvarSlett